/Employees/JEGUN.jpg)
Jeppe Gundersen
1. Vurder hvilke processer i jeres virksomhed, der kan automatiseres med RPA. Typisk er det processer, der er gentagne, regelbaserede og tidskrævende.
2. Find en leverandør eller samarbejdspartner indenfor RPA-løsninger, der har erfaring og kan forstå jeres behov.
3. Start med et pilotprojekt, hvor I tester RPA på en mindre skala og måler effekten. Det vil give jer indsigt i, hvordan RPA fungerer i praksis, og hvilke fordele og udfordringer det medfører.
4. Skalér op og udvid jeres brug af RPA til flere processer og afdelinger. Sørg for at involvere jeres medarbejdere i forandringsprocessen.
5. Optimer og vedligehold jeres RPA-løsninger løbende. Også her kan der være fordele i at vælge en ekstern leverandør eller samarbejdspartner.
Vi er leverandør på alle seks delaftaler på SKI 17.11 (Management-support). Det betyder, at vi kan levere indtægtsoptimering, økonomi- og ressourcestyring, ESG-rådgivning og meget mere på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige. Som SKI-leverandør lever vi op til en række kriterier inden for kvalitet, miljø og samfundsansvar.
Kontakt os og høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig i kraft af SKI-rammeaftalen.