Indkøb, udbud, kontraktstyring og supply chain

Rådgivning i alle led af jeres forsyningskæde

Supply Chain Management (SCM) er ledelse af integrerede forretningsprocesser på tværs af forsyningskæden. I Supply Chain Management arbejder vi med at få alle elementer til at spille sammen, helt fra indledende forecasts, frembringelse af produkter og serviceydelser til rådgivning vedrørende optimering af fx lager eller netværk. Målet er at hjælpe virksomheder til vækst, robuste og bæredygtige løsninger, samt profitabel bundlinje effekt.

Vi hjælper jer med at fjerne skjulte omkostninger, forbedre processer og med at styrke samarbejdet med interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi kan støtte jer i at skabe processer, som sikrer, at hele jeres forsyningskæde hænger optimalt sammen.
 

Få kontrol over hele jeres supply chain

Vi har stærke kompetencer inden for både offentlige og private SCM-funktioner, og vi kan blandt andet rådgive i:

  • Indkøbsstrategi- og transformation
  • Supply Chain og strategisk omkostningstransformation
  • Værdifulde aktiver i virksomheden
  • Offentlige udbud og Contract Management
  • Tilbudsrådgivning og Bid Management-processer.

For os er det vigtigt, at I både får designet og implementeret de nødvendige forandringer i virksomheden. Vi slipper derfor aldrig et projekt, før vi ved, at alt fungerer og har impact.

Vores konsulenter har stor erfaring med at understøtte private og offentlige virksomheder og organisationer, og trækker læring med på tværs. Vores fokus er i særlig grad:

  • Hvordan I kan økonomistyre og optimere jeres investerings- og indkøbsbudget.
  • Hvordan I forvalter forsyningskæder og aktiver.
  • Hvordan I sikrer, at jeres samarbejdsrelationer og leverandører understøtter både strategiske og politiske beslutninger.
Jeg ønsker at blive kontaktet af BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab, CVR-nr. 20222670 via e-mail og/eller telefon, og jeg er bekendt med, at mine personoplysninger behandles i overensstemmelse med følgende privatlivspolitik (https://www.bdo.dk/da-dk/privatlivspolitik-databehandling), herunder videregivelse med henblik på at målrette vores markedsføring. Du bliver kun kontaktet én gang med henblik på bedst muligt at besvare din henvendelse.

Kontaktpersoner



Vi er leverandør på alle seks delaftaler på SKI 17.11 (Management-support). Det betyder, at vi kan levere indtægtsoptimering, økonomi- og ressourcestyring, ESG-rådgivning og meget mere på konkurrencedygtige vilkår til det offentlige. Som SKI-leverandør lever vi op til en række kriterier inden for kvalitet, miljø og samfundsansvar.

Kontakt os og høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig i kraft af SKI-rammeaftalen.